FRINDS FOR EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

FRINDS FOR EVER

....ملقتى الاصدقاء....

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الشعب زهق وقال لالالالا للغلاء يا ترى أنت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
هشام شيتوس

الشعب زهق وقال لالالالا للغلاء يا ترى أنت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: الشعب زهق وقال لالالالا للغلاء يا ترى أنت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الشعب زهق وقال لالالالا للغلاء يا ترى أنت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2008 8:54 am

فى مشهد لم يتكرر كثيرآ فى المحلة الكبرى اشتبك المتظاهرون مع قوات الأمن وكانت النتيجة مقتل أربعة من المتظاهرين واصابة 9 بإصابات خطيرة جراء المصادمات ولم يتسن التعرف على هوياتهم بعد

أما أنا كنت مستغرب .قلت ازاى عم محمد هيسيب الشغل ويتخصم منه يوم عشان المظاهرات طبعآ مينفعش لكن عم محمد قال لالالالالا هأنزل وأوريهم
انى مش عارف أكل أنا وعيالى. كل حاجة غالية فى السعر والحكومة نايمة .قات أفتح التليفزيون ألاقى خير اللهم أجعله خير شباب بيوقعوا فى صورة

الريس حسنى مبارك عشان ايه معرفش اه !!!!!!!! عشان الأسعار عالية وفتى مات وناس اتصابت وبعد كل ده ايه اللى حصل وايه اللى هيحصل

وكأن شيئآ لم يكن. الناس مش عارفة ان الفلوس بتروح للنصابين الكبار اللى ماسكين البلد وعلى رأى كلمة سمعتها الشعب هو ديل السمكة ممكن يتقطع فى

أى وقت .ماعلينا أنا لما هأكبر هأعمل ايه أعيش ازاى فى ظل الغلاء المستمر ولا أسافر بره اتمرمط عشان أكل العيش والحكومة فينها.. مش حاسة بينا

ومش عارفة فين تودينا .ولا عارفة ازى تحمينا .. من جشع النصابين اللى واكلين ايدينا ..واحنا الشعب امتى هنحط ايدينا فى ايدينا ...نقول لا لكل ظالم ...........
امتى هنقول ولو أنا قلت لا حد بعدى هيقول لا ولا خايفين من الرأس الكبيرة أنا مستعد أقول لا لأنى مصرى وعندى حرية

يسقط الغلاء وتسقط كل أيدى تحاول هدم كيان الشعب المصرى

وأنت يا أستاذ حتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الشعب زهق وقال لالالالا للغلاء يا ترى أنت فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1